Bapa Saya

This article made my day.

BAPA SAYA

Bapa kita ialah orang yang menjaga kita sejak kecil. Dia menjaga kita tidak mengira masa.

Bapa saya bernama ****** Sia. Dia berumur tiga puluh lapan tahun. Dia tinggal di Jalan *****. Dia bekerja sebagai peniaga.

Dia bekerja di sebuah farmasi. Dia menaiki kereta ke tempat kerja. Dia balik ke rumah pada pukul enam petang. Dia juga menaiki kereta semasa pulang.

Bapa saya gemuk. Dia mempunyai rambut yang pendek. Dia suka memakai pakaian yang berwarna hitam.

Hobi ayah saya ialah berjoging. Dia berjoging di taman yang berdekatan dengan rumah. Dia berjoging pada hari Ahad. Ayah saya juga suka pergi gim. Dia pergi ke gim pada waktu malam. Dia menaiki kereta ke gim.

Saya sangat beruntung kerana mempunyai bapa yang baik. Ayah saya seorang yang penyayang. Saya sayang ayah saya.

Justin Sia


It was written by my 9 year old son as part of his school project. After he gave me his thumb drive this morning, he reminded me to print it out for him on my office printer.

So I did. And after reading it... sigh, I am all soft and mushy now.

Comments

Anonymous said…
u dont feel mushy .. something is wrong hahahaha ..

so happy for u la

Popular Posts